Geoblog.pl    Strine    Podróże    Australia 2007    Juz prawie... pozdrowienia z Singapuru!
2007

Juz prawie... pozdrowienia z Singapuru!

Singapur
Singapur, Singapore Changi Airport

No i jestesmy na lotnisku Changi w Singapurze. Klima dziala az za dobrze, jestesmy nieco polamani - kto powiedzial, ze Emirates Airlines ma wygodne siedzenia, temu w paszcze!
No ale obsluga i jedzonko swietne.

W Singapurze trzeba bylo wysiasc i sie ponownie odprawic.

Dziewczyny i chlopcy, kosmetyki w duty free w Dubaju sa tanie jak barszcz. Dolar polecial na ryjek i kupilismy co nieco za cene ruskich podrob.

Sprzet drozszy, niz w Polsce w sklepie dla idiotow.

Panie stewardessy z linii Emirates to niemal chodzacy seks, zas na trasie Dubaj - Brisbane obsluguja nas takze chlopcy AUSTRALIJSCY - yummy!

Pilismy tez australijskie piwo na pokladzie - chyba sie uzaleznimy :)

Wszyscy Arabi sie na mnie gapia, bom blondie :)))
Trzeba mnie pilnowac, by mnie jaki za wielblada nie uwiodl.

Bardzo serdecznie pozdrawiamy z okolic rownika i wracamy do samolotu (a raczej puszki na sardynki, kulfa)

PS Nie sugerujcie sie data - tu jest godzina 20:20...